Skip to main content

5:2 Kuren

5:2 Kuren er fastediæten, som alle taler om, og har på rekordtid opnået kæmpesucces over hele Europa.

  • Spis som du har lyst i 5 dage om ugen og fast 2 dage om ugen.
  • På fastedage må du spise for hhv. 500 og 600 kalorier hvis du er kvinde eller mand.
  • Tab 0,5 kg. fedt om ugen.
     
  • Forebyg kendte livsstilssygdomme.
     

 

5:2 kuren
27. Aug KL. 14.48
Skøn quinoasalat med avocado, forårsløg og pistacienødder - kan spises alene eller som tilbehør til kød.
5:2 kuren
27. Aug KL. 10.10
Lækker, grov sandwich med skinke, rygeost og radiser – et flot og nærende frokostmåltid.
5:2 kuren
26. Aug KL. 10.35
Grønne, lækre agurkewrap med kylling og ærteskud - skønne til frokost, eller som et let aftensmåltid.
 
Seneste 5:2 kuren forumposter
08/06/2015 - 18:13
04/02/2015 - 18:38
5:2 kuren
13. Nov KL. 14.54
Tanja har tabt 29 kg – nu gælder det de næste 10! 5:2 Kuren
25-årige Tanja Fritzbøger fra Slagelse vejede 108,8 kg, da hun i april besluttede sig for, at nu måtte det være nok! Hun har tabt 29 kilo ved hjælp af motion og faste med 5:2 Kuren
5:2 kuren
15. Sep KL. 9.58
Anja har tabt 25 kilo med 5:2 kuren
Anja Christensen kunne ikke holde ud af være i sin egen krop, da vægten nærmede sig 100 kilo. En veninde fik hende overtalt til at begynde til Zumba, og det blev begyndelsen på et vægttab på 25 kilo. Anja mangler nu blot 7 kilo for at nå sin ønskevægt, dem taber hun med 5:2 Kuren.
5:2 kuren
20. Aug KL. 10.05
Se her videoen med de fire testkvinder, der i 12 uger har været på 5:2 Kuren. Forsøget er nu slut, og til sammen er de blevet 40 kilo lettere.
 
5:2 kuren
3. Jan KL. 16.53
Kniber det med inspirationen, når du skal lave mad til dine fastedage på 5:2 Kuren? Fortvivl ikke - her kan du se, hvordan du hurtigt og nemt laver morgenmad og aftensmad til dine fastedage under 5:2 Kuren.
5:2 kuren
1. Jan KL. 22.59
Her får du en madplan til 2 fastedage på 5:2 Kuren. Se her, hvordan du hurtigt og nemt laver morgenmad og aftensmad til dine fastedage.
5:2 kuren
22. Sep KL. 14.40
Kniber det med inspirationen, når du skal lave mad til dine fastedage på 5:2 Kuren? Fortvivl ikke - ernæringsterapeut Louise Bruun viser dig her, hvordan du hurtigt og nemt laver morgenmad og aftensmad på dine fastedage.
5:2 kuren
27. Aug KL. 14.48
Skøn quinoasalat med avocado, forårsløg og pistacienødder - kan spises alene eller som tilbehør til kød.
5:2 kuren
27. Aug KL. 10.10
Lækker, grov sandwich med skinke, rygeost og radiser – et flot og nærende frokostmåltid.
5:2 kuren
26. Aug KL. 10.35
Grønne, lækre agurkewrap med kylling og ærteskud - skønne til frokost, eller som et let aftensmåltid.

5:2 Kuren er en effektiv fastekur

5:2 kuren giver dig et hurtigt vægttab og beskyttelse mod livstilssygdomme, måske er det derfor at det var den mest populære kur i 2014. 

Når du følger 5:2 kuren, så kan du spise, hvad du vil i 5 dage, faste let i 2 dage og derefter igen spise normalt i 5 dage. Sådan er den nye, revolutionerende 5:2 kur skruet sammen. Fasten er både nem, enkel og utroligt effektiv.

5:2 kuren giver dig et varigt og hurtigt vægttab, og desuden beskytter den lette fastekur mod de værste livsstilssygdomme som stress, forhøjet blodtryk og kolesterol samt type 2 diabetes.

Her på slankeklubben får du en komplet guide til slankekuren, med madplaner, opskrifter og succeshistorier. Vores opskrifter er kaloriefattige og vi har angivet hvor mange kalorier der er i en 5:2 ret, så du nemt kan holde dig til de 500 kalorier, som man må spise på en fastedag. 

Kom godt i gang med 5:2 allerede i dag og del dine erfaringer med de andre brugere i vores slankeforum.